Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Gdynia
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr Emilia Hallmann
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr Paulina Kreft-Bubka
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr inż. Sławomir Hallmann
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: Aleksandra Pranszke
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 781 344 445

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

mgr Emilia Hallmann
mgr Emilia Hallmann
mgr Paulina Kreft-Bubka
mgr Paulina Kreft-Bubka
mgr inż. Sławomir Hallmann
mgr inż. Sławomir Hallmann
 Aleksandra Pranszke
Aleksandra Pranszke
Ukryj kalendarz

Przygotowanie do wizyty

Zarys swojego żywienia

Przed naszym pierwszym spotkaniem w gabinecie dietetycznym w Gdyni warto byś usiadł na chwilę z kartką papieru i spisał wszystkie produkty spożywcze jakie się spożywało danego dnia. Abyśmy mogli wnikliwie przeanalizować Twój sposób żywienia zalecamy opisanie trzech dni. Warto byś zanotował konkretnie jakie produkty spożywałeś oraz w jakiej ilości. Istotna jest także ilość wypijanych płynów (razem z wodą). Zamieszczamy tutaj małą ściągę co konkretnie jest potrzebne do opisu Twojego żywienia.

  • Godzina
  • Produkty
  • wielkość/ilość
    spożytego produktu

Przykładowy zapis spożywanej żywności:

  • 13:00 bułka grahamka, 1 sztuka
  • 13:30 herbata czarna, 1 łyżeczka cukru
  • 15:00 cukierki czekoladowe, 5 sztuk

Zachęcamy do tego aby skrupulatnie zapisywać całodzienny jadłospis, by analiza diety była jak najbardziej bliska rzeczywistej sytuacji. Jedną z najważniejszych zasad jest opisanie wielkości spożywanego produktu spożywczego- najlepiej jego wagę w gramach. Dobrze, aby w posiłkach były wyszczególnione składniki, z których składało się danie. Proponujemy aby posłużyć się wzorem, np. zapisać 1 kromka chleba pszennego, 1 plaster polędwicy sopockiej niż kanapka z wędliną (tak jak opisaliśmy to poniżej). Prosimy również o pisanie prawdy, i tylko prawdy! Wtedy będziemy mogli poprawić wszystkie Twoje błędy żywieniowe a przez to zwiększyć Twój sukces!

Przykładowy zapis jednodniowego żywienia

Pobudka 8:30
9:15
chleb pszenny 1 kromka
margaryna Rama 1 łyżeczka
Nutella 2 łyżeczki
gruszka, 1 sztuka
kawa, 1 kubek
cukier, łyżeczka




10:20
sok pomarańczowy, 0,25l
11:30
mars, 1 baton
brzoskwinia, duża sztuka
12:30 – 13:00
Jeździłam na rowerze
14:00
gruszka, 1 średnia
15:30
pierś z kurczaka grillowana około 200 gramów
ryż biały, woreczek
sos pieczeniowy 3 łyżki
kalafior, 3 różyczki
lemoniada, pół szklanki



17:45
Lody czekoladowe, 2 gałki
Sprite, 0,33l
paluszki, 10 sztuk

21:30
sok pomarańczowy,1 szklanka
chipsy paprykowe, 1 mała paczka 28 gramów
Zasnęłam około 00:30

Jak się przygotować do pomiarów masy ciała u Dobrego Dietetyka w Gdyni?

Bardzo istotnym aspektem na wizycie jest pomiar masy ciała. Wykorzystujemy do tego nowoczesną i zupełnie bezpieczną metodę bioimpedancji elektrycznej .Opiera się ona na przepuszczeniu przez ciało prądu o znikomym napięciu i odczytaniu składu masy ciała. Dzięki temu możemy zbadać masę tkanki mięśniowej i tłuszczowej, w jakim stopniu nawodniony jest organizm oraz jakie jest indywidualne zapotrzebowanie kaloryczne. Ta metoda jest bezpieczna i zupełnie bezbolesna.

Aby jak najlepiej przeprowadzić analizę składu ciała prosimy o zastosowanie się do kilku zasad:

  1. Niezbędne do pomiaru jest stanie na wadze boso, dlatego prosimy kobiety o nie zakładanie długich rajstop.
  2. Ostatni posiłek powinien być spożyty minimum 3 godziny przed badaniem.
  3. Aby pomiar był wiarygodny prosimy przystąpić do niego z pustym pęcherzem.
  4. Zaleca się, aby badanie było wykonywane minimum 3 godziny po wysiłku fizycznym

Badanie przeprowadzamy w gabinecie dietetycznym w Gdyni Orłowo przy ulicy Wielkopolskiej 34a.

Sprawdź swoje dane osobobowe Sprawdź swoje dane osobobowe
POKAŻ