Umów wizytęprzez Internet!


Wybierz dogodny termin w poniższym kalendarzu i potwierdź rezerwację.

Wczytywanie kalendarza...

Powrót do kalendarza
Rezerwacja pierwszej wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Gdynia
Rezerwacja pierwszej wizyty Rezerwacja wizyty telefonicznej Rezerwacja wizyty wideo Gdynia
01 stycznia 0000 godzina 00:00
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: Paulina Kreft
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr inż. Sławomir Hallmann
Gdynia, ul. Wielkopolska 34a
Dietetyk: mgr Anna Janca
Gdynia, ul. Wiczlińska 54
Dietetyk: mgr Emilia Hallmann
Gdynia, ul. Wiczlińska 54
Dietetyk: mgr Anna Janca
Tutaj wpisz kod który otrzymałeś wiadomością sms.
Wysyłanie

Wysyłanie danych

Zapraszam serdecznie na bezpłatne
konsultacje w moim gabinecie.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę spotkania.

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 781 344 445

tel. 733 215 215

Zapraszam serdecznie na
konsultację online.

W ramach wspólnego spotkania:

  • dokonamy szczegółowej oceny masy i składu ciała
  • przeanalizujemy Twoje potrzeby i wydatki energetyczne
  • ustalimy optymalny zakres badań laboratoryjnych

Proszę o telefon aby umówić konkretną godzinę rozmowy.

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 733 215 215

tel. 781 344 445

tel. 733 215 215

 Paulina Kreft
Paulina Kreft
mgr inż. Sławomir Hallmann
mgr inż. Sławomir Hallmann
mgr Anna Janca
mgr Anna Janca
mgr Emilia Hallmann
mgr Emilia Hallmann
mgr Anna Janca
mgr Anna Janca
Ukryj kalendarz

Co nowego?

Szpinakowe gofry

Szpinak zawiera wiele cennych składników odżywczych – witamin i soli mineralnych oraz beta-karoten i luteiny, które są silnymi przeciwutleniaczami. Liście szpinaku są bogate szczególnie w witaminę C, żelazo, potas, magnez i kwas foliowy.  

Jeżeli nie przepadasz za szpinakiem, to wytrawne gofry pomogą niezauważalnie przemycić go do Twojej diety! Pyszny i prosty przepis, który sprawdzi się idealnie na śniadanie lub kolację.  

Rola błonnika pokarmowego w diecie

Włókno pokarmowe, zwane również błonnikiem, to składnik żywności o wielokierunkowym działaniu. Ze względu na swoje właściwości chemiczne oraz fizyczne, działanie błonnika można zauważyć na wielu płaszczyznach. 

Wegański smalczyk z fasoli

Fit pasta na kanapki z fasoli, która smakuje jak prawdziwy smalczyk! 

Można przygotować ją w większej porcji i przechowywać w lodówce przez kilka dni. 

Idealnie sprawdzi się na szybkie i pyszne śniadanie lub kolację! 

Dieta bogata w żelazo

Żelazo to jeden ze składników mineralnych, którego nie może zabraknąć w codziennej diecie. Jest on niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu. To właśnie niedobór żelaza jest odpowiedzialny m.in. za anemię.  

Fit przekąska

Mini pizze na cukini to doskonały pomysł na szybką i prostą przekąskę. Idealnie sprawdzi się na spotaniu ze znajomymi! 

Wpływ orzechów na zdrowie

Orzechy to nie tylko smaczna przekąska znana ludziom od wieków, ale przede wszystkim doskonałe źródło cennych substancji, które mogą pomagać zachować zdrowie. 

Dietetyczny piernik

Święta niezmiennie kojarzą się z korzennymi przyprawami, a te z... PIERNIKIEM!  

Popularny świąteczny wypiek w nieco innej - bo warzywnej - odsłonie! 

Nawodnienie organizmu

Woda spełnia ogromnie ważną rolę w zachowaniu zdrowia i prawidłowym funkcjonowaniu naszego organizmu. Człowiek pozbawiony płynów może przeżyć zaledwie kilka dni. Co więc należy pić, a czego unikać, aby odpowiednio nawodnić organizm?  

Pizza na kalafiorowym spodzie

Kalafior może być dodatkiem do wielu potraw, wiele dań można stworzyć opierając się na nim, jednak mało kto wie, że można zrobić z niego lekkie, niskokaloryczne ciasto do pizzy!  

Zaburzenia odżywiania

Wzrost popularności mediów społecznościowych, a także powszechne stosowanie programów do poprawki zdjęć, przyczyniły się do zaburzonego obrazu ludzkiego ciała. Stały się jedną z przyczyn dążenia do “idealnej” sylwetki. Skutkiem nadmiernej fiksacji na punkcie wyglądu mogą być zaburzenia odżywiania. Nie jest to jedyny powód występowania tych zaburzeń, warto jednak zauważyć, że według badań problem ten dotyczy około 10 milionów kobiet oraz ...

Pieczone Nuggetsy

Nuggetsy to danie kojarzące się głównie z daniami w sieciach restauracji fast-food.  

Panierowany kurczak, smażony w głębokim oleju... to nie może być zdrowe.  

Ale, ale! Przepyszne, a przede wszystkim dużo zdrowsze nuggetsy można zrobić samodzielnie w domu!  

Celiakia

Częstość występowania celiakii plasuje ją wśród najczęstszych zaburzeń o podłożu genetycznym. Szacuje się, że na chorobę trzewną choruje do 3% populacji, z czego 10-15% chorych nie jest poprawnie zdiagnozowanych. 

Fit deser Kinder Country

Deser inspirowany batonikiem Kinder Country, to coś dla miłośników słodyczy, dbających o linię. ;)  

Kto powiedział, że na diecie nie można jeść słodyczy?  

  

Insulinooporność

W obecnych czasach coraz częściej stawiana jest diagnoza - insulinooporność. Coraz więcej osób boryka się z tym problemem. Czym właściwie jest insulinooporność? Jak jej zapobiegać? Jak leczyć?  

Dyniowe gnocchi

Bardzo proste i szybkie danie z dyni z maślanym sosem, to idealna propozycja na ciepły, aromatyczny posiłek! 

POKAŻ